NASZE SERWISY:    ANDROID   LINUX   MAEMO   SYMBIAN   WEBOS

Hosting sponsoruje:

GRIN3 - polskie fonty

Profesjonalne czcionki z polskimi znakami - czcionki.com

OpenMobile on Facebook

Qt a Carbide C++ różnice

Odpowiednie forum do zadawania pytań dotyczących rozpoczęcia programowania.

Qt a Carbide C++ różnice

Postprzez Little Sun » 22 września 2011, o 17:12

Witam

jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o programowanie na symbiana.

Dlatego chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice w tworzeniu aplikacji za pomoca Qt a Carbide.

Co jest według was łatwiejsze jeśli zaczyna się przygodę z symbianem ? i jak sprawa wygląda z literatura ? (książki , tutoriale itp, dokumentacja )

I czy bez telefonu z symbianem można dobrze nauczyć się programować ?
Little Sun
1%
1%

WindowsXPSafari

Re: Qt a Carbide C++ różnice

Postprzez mawhy2 » 14 października 2011, o 14:05

Little Sun napisał(a):Witam

jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o programowanie na symbiana.

A z programowania jesteś biegły ? Jakie języki programowania znasz biegle?

Little Sun napisał(a):Dlatego chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice w tworzeniu aplikacji za pomoca Qt a Carbide.

Carbide to edytor IDE C++ i Qt dla programistów Symbiana. W tworzeniu aplikacji Qt czy w C++ w Carbide nie ma róznic.

Little Sun napisał(a):Co jest według was łatwiejsze jeśli zaczyna się przygodę z symbianem ? i jak sprawa wygląda z literatura ? (książki , tutoriale itp, dokumentacja )

Biegła znajomość któregoś z języków programowania:
C, C++, Java, Python, JavaScript, ActionScript 2.0

Książek o Symbianie jest sporo tylko trzeba wiedzieć jak je czytać.

Dokumentacja jest online na stronach Nokii

Tutoriale są na wiki Forum Nokii

Little Sun napisał(a):I czy bez telefonu z symbianem można dobrze nauczyć się programować ?