NASZE SERWISY:    ANDROID   LINUX   MAEMO   SYMBIAN   WEBOS




Hosting sponsoruje:



GRIN3 - polskie fonty

Profesjonalne czcionki z polskimi znakami - czcionki.com

OpenMobile on Facebook


 

Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Wszystko co nie kwalifikuje się do powyższych działów w tej kategorii.

Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez rx7 » 5 lipca 2007, o 13:27

Witam,

W ostatnim czasie od zakupu Nokii N95 jestem częstym gościem serwisu NOKII
Niestety moje doświadczenia z serwisem są przykre i nie najlepiej świadczą o profesjonalizmie w naprawie i obsłudze klientów. W związku z czy proponuję aby każdy kto miał jakieś przykre doświadczenia z serwisem NOKII dodał parę słów od siebie. Ja zbierze się trochę postów może ktoś zacznie coś robić w tym temacie aby pechowi użytkownicy NOKII byli właściwie obsługiwani.
Może zacznę od swojej historii:
Kupiłem Nokie N95 na początku maja. Po krótkim czasie użytkowania stwierdziłem ze z moja N95 jest coś nie tak bo często się zawieszała i restartowała tak więc:

- ODDAŁEM SWÓJ TELEFON DO SERWISU NOKII (w Krakowie) PO RAZ 1
. Telefon na drugi dzień został wysłany do CRC Warszawa i tam wgrano mi firmware i bez przeprowadzania jakichkolwiek testów odesłano do Krakowa. Żadnej poprawy nie zauważyłem w związku z czym…
- ODDAŁEM SWÓJ TELEFON DO SERWISU NOKII (w Krakowie) PO RAZ 2 . Telefon na drugi dzień został wysłany do CRC Warszawa i tam PODOBNO przeprowadzono jakieś testy po czy jakiś baran stwierdził że telefon jest w pełni sprawny i odesłano mi do bez jakiejkolwiek naprawy.
Odbierając telefon postanowiłem go przetestować i po włączeniu telefonu w serwisie zrestartował się trzykrotnie... po włożeniu karty SIM było już dramatycznie... telefon zaczął świrować tak jak przed oddaniem do serwisu... samoczynne restarty, kolorowe pasy na wyświetlaczu, zwiechy... a wszystko to przez niespełna 10 minut zabawy przy obsłudze serwisu...
Zrobiłem zadymę... Pani z Krakowskiego serwisu z Rajskiej zadzwoniła przy mnie do CRC i tam powiedziano jej żebym zostawił telefon po raz trzeci w serwisie i napisał pismo przewodnie co mnie boli
- ODDAŁEM SWÓJ TELEFON DO SERWISU NOKII (w Krakowie) PO RAZ 3. Tym razem (nie wiem czy za sprawa mojego pisma, czy też jakiś inny baran go testował) ale wymieniono mi główną płytę na nową i bez dokładnych testów odesłano do Krakowa. Tym razem była znacznie lepiej bo telefon pracuje już stabilnie ale niestety nie działa w nim GPS, regulacja jasności podświetlenia wyświetlacza oraz czujnik światła. Tak więc po 2 miesiącach od zakupu…
- ODDAŁEM SWÓJ TELEFON DO SERWISU NOKII (w Krakowie) PO RAZ 4. I aż się boję co będzie tym razem…

Będąc w serwisie byłem świadkiem jak zrobili na szaro jedna z klientek...
Kobitka oddala telefon zgłaszając za nie działają jej 2 klawisze numeryczne... a Pani z serwisu oddając telefon poinformowała klientkę ze zmieniono jej płytę główną... i wszystko jest juz ok.. Jak klientka zapytała o klawiaturę i włączyła telefon to okazało sie ze klawisze nadal nie działają... tak wiec telefon wyjechał do CRC na następne 2 tygodnie.

Innym razem byłem świadkiem jak jakiś starszy Pan odbierając swój telefon skrzył się ze to już 6 naprawa w przeciągu 3 miesięcy…

Czy tak powinno być… czy takie podejście do klienta w dzisiejszych czasach nie jest ANORMALNE?
Avatar użytkownika
rx7
20%
20%
 
Posty: 56
Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 19:43
Lokalizacja: Kraków
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez paweleq » 5 lipca 2007, o 14:45

Tylko współczyć... :looka:
Ja mam zamiar oddać moja n73me do naprawy żeby mi wymienili aparat czy coś tam bo mi się zawiesza przy robieniu zdjęć i jak czytam tematy gdzie pisze o ''niepełnospraności'' serwisantów nokii to aż mnie dreszcze przechodzą. :zdegustowany:
I teraz się zastanawiam czy oddać telefon do serwisu czy może tą usterkę jakoś przeboleć...
Pozdro
PS wyrazy współczucia dla osób które zostały podobnie ''wyrolowane'' :P
Avatar użytkownika
paweleq
20%
20%
 
Posty: 74
Dołączył(a): 9 czerwca 2007, o 07:07
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez Dyw@n » 5 lipca 2007, o 18:06

ehhh niestety są "dobre" i "złe" serwisy, nie można uogólniac bo napewno w całej polsce tak nie ma.
Może postrasz ich Urzędem Ochrony Praw Konsumenta to powinno ich zmotywowac do "działania" .
Avatar użytkownika
Dyw@n
40%
40%
 
Posty: 170
Dołączył(a): 23 grudnia 2006, o 00:46
Mod.tel.: N82
FW: 31.0.016
    WindowsXPOpera

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez krzysio45 » 5 lipca 2007, o 20:12

Z tego wynika, że Nokie tak jak większość masowo robionych urządzeń dobrze działają do pierwszej naprawy. Trochę to dziwne biorąc pod uwagę cenę (np. N95 ponad 2000zł) za którą można już kupić notebook'a. Aż strach pomyśleć jakie by były notebook'i Nokia :)
Avatar użytkownika
krzysio45
40%
40%
 
Posty: 243
Dołączył(a): 10 kwietnia 2007, o 20:02
Lokalizacja: Lubawka
    SymbianOSSafari

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez unkel » 5 lipca 2007, o 20:27

A to nie jest tak ze po ktorejs z kolei naprawie gwarancyjnej daja Ci nowy telefon? Gdy gwarancje byly jeszcze 12miesieczne to po 4 naprawach jesli telefon wciaz swirowal przyslugiwal klientowi nowy telefon.
unkel
10%
10%
 
Posty: 30
Dołączył(a): 30 czerwca 2007, o 13:00
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez Rob1n » 5 lipca 2007, o 20:59

ehhh niestety są "dobre" i "złe" serwisy, nie można uogólniac bo napewno w całej polsce tak nie ma.
Może postrasz ich Urzędem Ochrony Praw Konsumenta to powinno ich zmotywowac do "działania" .
W całej Polsce może nie ale jak zapewne zauważyłeś że tel kolegi podrózował z krakowa az do warszawy. Czyli można spodziewać się że z całej PL tele lecą do warszawy. Mówiąc krótko mamy przechlapane :/
Rob1n
40%
40%
 
Posty: 249
Dołączył(a): 21 czerwca 2007, o 08:46
Lokalizacja: ~Wroceq
Mod.tel.: iPhone 3G 16gb
FW: Najnowsze
    WindowsXPMSIE

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez Garo » 5 lipca 2007, o 21:08

We Wrocławiu w głównym salonie Nokii pracują jakieś pięknisie z długimi kolorowymi pazurami i cierpią gdy wchodzi klient. Nie daj boże jak się odezwie do nich jeszcze to masz wrażenie, że krzywdzisz biedne dziewczę. A przy tym wszystkim nie są zbyt miłe .
Za to autoryzowany serwis na ulicy Mosbacha dzielący jeden lokal z serwisem SE jest już ok.
Napisałem kiedyś skargę do Nokii że jest w salonie opryskliwa obsługa i ogólnie, że poziom wiedzy Pań zza lady jest nieodwracalnie niski.
Zlewka...
REGULAMIN :: FAQ :: SZUKAJ
Niniejszy post przedstawia opinie autora w dniu dzisiejszym, na datę jego publikacji. Nie mogą być one wykorzystane przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyn.
Avatar użytkownika
Garo
Administrator
Administrator
 
Posty: 11872
Dołączył(a): 17 grudnia 2005, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Mod.tel.: Galaxy Note SGS2 WFS
FW: 2.3.3
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez paweleq » 5 lipca 2007, o 21:22

No i co tu zrobić :kwasny:
Ciekawe jak jest z serwisami nokii w innych krajach np. w niemczech czy w anglii?
Mieć nadzieje że lepiej :P
Avatar użytkownika
paweleq
20%
20%
 
Posty: 74
Dołączył(a): 9 czerwca 2007, o 07:07
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez BlackBox » 5 lipca 2007, o 21:24

U mnie w mieście obsługa jest idealna, obeznani w temacie, konkretni i rzeczowi pomocnicy klienta. Nigdy nie miałem problemu, może też dlatego, że rzadko kiedy oddaję telefony do naprawy. Niestety miałem kilka takich przypadków, że telefon musiał jechać do Warszawy, ale zawsze wracał po tygodniu i to sprawny (czyt. naprawiony i nie zniszczony). rx7, co do Twojego problemu. Napisałem, że obsługa mojego miejscowego salonu jest konkretna i rzeczowa, powinno to dotyczyć, także klienta. Czytając Twój post dochodzę do wniosku, że gdy pierwszy raz oddałeś telefon powiedziałeś, że coś po prostu nie działa i pewnie nie do końca opisałeś sytuację - konsultanci to nie duchy święte, żeby wiedzieć co się dzieje z Twoim telefonem - wystarczyło za pierwszym razem dołączyć do telefonu notkę naprowadzającą. Co do reszty sytuacji też chyba ubarwiłeś. Jaki cel mieliby w oszukiwaniu ludzi skoro nie mają w tym zysku (no może kilka złotych), a tracą potencjalnych klientów. Co do "starszego pana" czy to wina naprawiających, że coś nie działa, czy osoby eksploatującej telefon. Wiadomo, że są użytkownicy i użytkownicy.

P.S.
Oczywiście nie chciałem niniejszym postem nikogo obrazić, nie znam dokładnie zaistniałej sytuacji, ani opisu zdarzenia z drugiej strony, ale nie oznacza to, że nie mogę wyrazić własnego zdania. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
BlackBox
40%
40%
 
Posty: 245
Dołączył(a): 22 lutego 2007, o 21:39
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez jacek1950 » 5 lipca 2007, o 21:25

Mam takie same doświadczenia ze swoją N70 w Łodzi a dalej w serwisie w Piasecznie, telefon był dwukrotnie odsyłany z tą samą wadą do Piaseczna i po ponad miesiącu wrócił do Łodzi nienaprawiony a w serwisie udowadniano mi że jest wszystko OK. Pisałem nawet skargę do NOKI Poland ale oni nabrali wody w usta.
Avatar użytkownika
jacek1950
20%
20%
 
Posty: 92
Dołączył(a): 18 października 2006, o 13:44
Lokalizacja: Łódź
Mod.tel.: C7-00 + 16GB SanDisk
FW: Belle
    WindowsXPMSIE

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez matchojs85 » 5 lipca 2007, o 21:40

ja mam same dobre wspomnienia z serwisu Nokia w Lublinie przy Krakowskim Przedmieściu (oddawałem tam 3310 i 7650, ale po jednym razie bo naprawili bez problemu, a uszkodzenia były z mojej winy) a także z serwisu NOKII przy ulicy Piłsudzkiego gdzie naprawili mi N73 po tym jak sam ją skaszniłem robiąc pierwszy raz aktualizacje będąc totalnym laikiem i wgrałem sobie wersje FW bez polskiego języka.
GORĄCO POLECAM LUBELSKIE SERWISY NOKII - są już 3! :)
Avatar użytkownika
matchojs85
VIP
VIP
 
Posty: 9023
Dołączył(a): 5 maja 2007, o 20:25
Lokalizacja: Lublin
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez paweleq » 5 lipca 2007, o 21:52

matchojs85 napisał(a): a także z serwisu NOKII przy ulicy Piłsudzkiego gdzie naprawili mi N73 po tym jak sam ją skaszniłem robiąc pierwszy raz aktualizacje będąc totalnym laikiem i wgrałem sobie wersje FW bez polskiego języka. :)

A to mozna tak?? :suchy:
Ja jak wgralem sobie nowe FW to jak chcialem oddac Nokie 3250 do naprawy to powiedzieli mi ze trace gwarancje poniewaz wgralem sobie nowe FW ''ingerencja w oprogramowanie"
:looka:
PS: troche nie na temat ale jak poznac czy FW jest po polsku czy nie???
Prosze o odpowiedz :]
Avatar użytkownika
paweleq
20%
20%
 
Posty: 74
Dołączył(a): 9 czerwca 2007, o 07:07
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez matchojs85 » 5 lipca 2007, o 21:58

JA kupiłem rok temu N73 z GB jak nikt jeszcze w Polsce o niej nie słyszał... Ale miałem polski język.. a jak zrobiłem aktualizacje przez internet to po włączeniu tela niamiałem polskiego języka :kwasny:
Avatar użytkownika
matchojs85
VIP
VIP
 
Posty: 9023
Dołączył(a): 5 maja 2007, o 20:25
Lokalizacja: Lublin
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez paweleq » 5 lipca 2007, o 22:04

a wiesz moze jak zrobic zeby byl polski jezyk??
Avatar użytkownika
paweleq
20%
20%
 
Posty: 74
Dołączył(a): 9 czerwca 2007, o 07:07
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez matchojs85 » 5 lipca 2007, o 22:11

musisz zmienić PC w tel. na:

:arrow: 0539289 POLSKI \ ME
:arrow: 0529780 POLSKI (Deep Plum)

i zrobić aktualizację :]
Avatar użytkownika
matchojs85
VIP
VIP
 
Posty: 9023
Dołączył(a): 5 maja 2007, o 20:25
Lokalizacja: Lublin
    WindowsXPFirefox

Następna strona

Powrót do Pozostałe S60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron