NASZE SERWISY:    ANDROID   LINUX   MAEMO   SYMBIAN   WEBOS




Hosting sponsoruje:



GRIN3 - polskie fonty

Profesjonalne czcionki z polskimi znakami - czcionki.com

OpenMobile on Facebook


 

Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Wszystko co nie kwalifikuje się do powyższych działów w tej kategorii.

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez grzegorz35 » 1 stycznia 2010, o 22:09

Nokia ma rację, jak nie ma płyt głównych na stanie wtedy masz new tel, zasady są proste. Nie ma nic na temat ilości napraw, itp itd. Mi E90 wymienili po 14 dniach roboczych, nie ma co kląć, regenersis, nie szuka dziury we wszystkim aby uwalić gwarę, sacel z kolei, potrafi sam uszkodzić punkty serwisowe do promera, a potem zwalić winę na usera. Źal.pl jeżeli chodzi o sacela.
grzegorz35
 
    WindowsOpera

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez lotnik » 12 stycznia 2010, o 22:35

Ja ze swojej strony chciałbym opisać przygody jakie miałem z E51 w Krakowie. Wszystko na początku grudnia aż do świąt. Problem był taki że po włączeniu telefonu wyświetlacz zaczynał migać, tak jaby przerywał coś na stykach, albo pokazywał tak jakby odwrócone kolory. Działał ale niezbyt było to wszystko czytelne.

Telefon oddawałem na ul. Rajskiej 2 razy. Przy pierwszym razie wgrano mi nowego softa. ( w ogóle super reakcja na problem z wyświetlaczem :/ ) jakby tego było mało trwało to 5 dni ! I oczywiście przy odbiorze problem ten sam, no to oddaje im z powrotem, z lekką awanturą że nie dość że 5 dni to wgrali tylko nowego softa i nikt nie raczył przetestować telefonu. Po 2 dniach dzwonie żeby spytać co się dzieje i kiszka. Udało mi się dodzwonić za 5 razem i usłyszałem że telefon został wysłany do centrum serwisowego. Myślę sobie no ok, centrala pewnie coś poradzi i prosze żeby mi podali numer do centrali. A oni mi na to że nie mogą :zdziwko: No to ja sie pytam dlaczego, skoro chce sprawdzić co sie dzieje ? w odpowiedzi usłyszałem że centrum sobie tego nie życzy i pani może mi sprawdzić na stronie jaki jest status naprawy. ŻAL.PL powiadam. No ale ok, telefon chyba pomógł bo za 3 dni telefon wrócił z adnotacją że wgrano nowe oprogramowanie, przeprowadzono test i strojenie i że naprawiony. Telefon podziałał 2dni !!! No :cenzura: po prostu człowieka strzela. Zrobiłem w serwisie awanturę że to jest po prostu robienie sobie jaj z klienta i w ogóle niepoważne traktowanie klienta i że skoro jest problem z wyświetlaczem to niech go wymienią !! No i w odpowiedzi że jeśli chce to mogę kolejny raz oddać telefon i oni znowu go wyślą, bo nie będą poprawiać po centrum ( jakieś CRC ) i że w ogóle to oni nie mają teraz części i jeśli chce to mogę się odwołać do działu reklamacji nokia ale to potrwa minimum 14 dni. No po prostu szczęka opada. Wziąłem telefon i cisnę na mogilską. Wchodzę i widok niezbyt ok, co prawda tylko 1 baba przede mną ale drze się tak że myślę o-ho będzie grubo. No ale słucham i że trzyma 6600 tego fioletowgo z klapką ( siostra ma ) i słysze że baba z pretensjami do laski co obsługuje ( ładna ^^ ) że jak ona dwa razy stuknie w telefon to sie jej nie otwiera. Ja jak to usłyszałem to po prostu polew na maksa ( dla tych co nie widzą jak sie go 2 razy puknie palcem w obudowe to sie sam wycisza przy dzwonieniu ) Stałem tam z 15 minut najpierw ta laska babie tłumaczyła potem koleś jakiś do niej podszedł i tłumaczył, no masakra babka. OK w końcu baba se poszła. No to podchodzę do dziewczyny i mówie w czym problem. Jak skończyłem tłumaczyć,ona wzięła telefon do ręki, popatrzyła i pyta sie mnie czy może wziąść telefon na zaplecze żeby skonsultować usterkę z technikiem. Myśle sobie no ok zobaczymy co powiedzą. Babeczka wraca za 5 minut i mówi że problem jest z wyświetlaczem i że moge zostawić telefon.No to ja profilaktycznie pytam czy mają te wyświetlacze i ile to potrwa bo chce mieć telefon na święta w domu. A ona mi że pół godziny :szok: . No ok oddałem telefon, podałem dane to tego formularza, laska nakleja folie no i bierze telefon i zamiast do technika to oddaje temu gościowi na stanowisku obok.No to ja wtf ? pytam sie o co chodzi ? Bo chyba nie będzie tego koleś naprawiał na salonie. A ona mówi że kolega zrobi kopie zapasową kontaktów bo przy każdej naprawie gwarancyjnej mają obowiązek wgrać najnowszy soft i wszystko stracę ( fakt faktem że po poprzednich przygodach soft był najnowszy a kontakty profilaktycznie sam wcześniej wrzuciłem na karte, ale jakby był nie teges nie wiedzący to w Rajskiej raz, że nikt mi nie powiedział że moge wszystko stracić, a dwa 50 zeta chcieli za zrobienie kopi zapasowej,którą moge sobie zrobić defacto w domu. ) Dla mnie zaskok totalny. No ok poszłem na kebab, pochodziłem sobie i wracam za pół godziny, wchodzę, pytam sie czy jest,oni miże że jest że prosze bardzo, odbieram patrze działa. Patrze na ten ich raport i całe te kody usterki, a tam pierwszy: zła jakoś obrazu/złe podświetlenie, potem drugi że komponent uszkodzony elektrycznie i w użytych częściach jakiś tam kod 48 coś tam. I pytam co to jest bo nie rozumiem, no to koleś mówi że to jest kod użytej części, że w tym przypadku wyświetlacza. że wykonano naprawę interfejsu użytkownika ( sie to ładnie nazywa :P ) i że tak sie nazywa wymiana części. Jak dla mnie totalne przeciwieństwo Rajskiej. Dobra odebrałem, podpisałem i dostałem sprawny telefon i długopis :hurra:

To tyle z mojej strony. Co do serwisów w krakowie: Rajska = syf fuszera byle sie tylko pozbyć klienta, na Starowiślnej nie byłem więc sie nie będe wypowiadał, a Mogilska Super. Ja sam słyszałem różne opinie o mogilskiej ale, większość w stylu a bo kiedyś tam coś tam. Z tego co wiem od znajomka z giełdy to od chyba roku jest tam nowa obsługa i jak dla mnie świetnie dają rade.
lotnik
1%
1%
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 stycznia 2010, o 21:33
Mod.tel.: 6233 E51 N80
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez olek11 » 7 lutego 2010, o 02:18

lotnik napisał(a):...No i w odpowiedzi że jeśli chce to mogę kolejny raz oddać telefon i oni znowu go wyślą, bo nie będą poprawiać po centrum ( jakieś CRC )...

CRC to teraz Regenersis (możesz sprawdzić stan naprawy po IMEI): http://www.regenersis.pl/Job.aspx
Historia napraw jest na stronie ok 2-3 tygodni.
Ciekawe dlaczego nie chcieli podać do nich telefonu: http://www.regenersis.pl/Kontakt.aspx

lotnik napisał(a):...i że w ogóle to oni nie mają teraz części i jeśli chce to mogę się odwołać do działu reklamacji nokia ale to potrwa minimum 14 dni. No po prostu szczęka opada...


Kontakt z działem reklamacji Nokii to rzeczywiście jeden z najgorszych pomysłów. Pracujące tam kobitki mają przygotowane scenariusze odpowiedzi w stylu:

Uprzejmie informujemy, że diagnozowaniem i usuwaniem usterek zajmują się wyłącznie Autoryzowane Punkty i Centra Serwisowe Nokia.
Zaznaczamy, że wszelkie zastrzeżenia dotyczące wykonanej naprawy należy wyjaśniać bezpośrednio z serwisem, który dokonywał naprawy.


i wszystko jasne ... kto ma czyste ręce.
Za to jeszcze im płacą?
olek11
1%
1%
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 października 2009, o 02:52
    WindowsXPAvantBrowser

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez bieniowawa » 16 lutego 2010, o 21:54

Witam

Zbieramy ludzi żeby ich obsmarować w Interwencji.
Proszę o kontakt: bieniowawa@interia.pl
bieniowawa
1%
1%
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, o 20:18
Mod.tel.: n96
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez pikus-p3 » 23 lutego 2010, o 12:55

Ja mam taki problem. Chcę oddać moją nową 6220c, zakupioną w Play. Podczas kupna nie widziałem tej usterki, a jestem wrażliwy na punkcie bad pixeli!!! (nie miłe wspomnienia z kupna monitora :) ) Oczywiście się okazało, że nie można kupić czegoś żeby nie było problemów.
Na wyświetlaczu jest badpixel, który świeci na czerwono na ciemnych kolorach (najlepiej na czarnym)- w środkowej części wyświetlacza tzn. bardzo blisko środka. Na wygaszacz ustawiony mam zegar, jak się włączy to od tego wadliwego pixela leci krecha do samego dołu!!! Jak podświetle wyświetlacz to jest cała czerwona. Dla mnie sprawa oczywista, że wyświetlacz jest wadliwy. Tylko czy serwis Nokia nie będzie się wykręcał jakimiś normami odnośnie wyświetlaczy, że ileś pikseli może być wadliwych. Wiem dobrze, że odnośnie wyświetlaczy LCD są takowe normy. Czego mogę się spodziewać po serwisie w tej sprawie???
ps: żonka ma 6300 i chyba 3 pixele!!!!
Jak dla mnie to skandal z tymi wyświetlaczami.
pikus-p3
pikus-p3
1%
1%
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 lutego 2010, o 16:50
Mod.tel.: 6220 classic
    WindowsXPFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez kuebk » 24 lutego 2010, o 00:21

Skoro juz kupiles telefon w takim stanie to najpierw reklamuj na rzecz niezgodnosci towaru z umowa, jesli nie pomoze to gwarancja w autoryzowanym serwisie - tam nie powinni miec z tym problemu.
Avatar użytkownika
kuebk
30%
30%
 
Posty: 114
Dołączył(a): 27 lutego 2008, o 01:10
Mod.tel.: E66
FW: 410
    WindowsFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez Levuss » 27 lutego 2010, o 12:14

Panowie mam sprawę. Pierwszy raz będę musiał wysyłać do serwisu swoją N95. Powodem tego zajścia jest biała poświata w lewym dolnym rogu, która pojawiła się na lcd jakiś czas temu. Teraz mam pytanie. Telefon kupiłem 1.5 roku temu na przedłużenie umowy. Mam na niego fakturę VAT, nie mam paragonu bo ERA na przedłużenie umowy zawsze wystawiała faktury VAT:). Teraz nie wiem czy iść do salonu ERY, żeby oni wysłali mi tel do serwisu czy zrobić to na własną rękę i wysłać tel do najlepszego serwisu Nokia. Co o tym myślicie?. Wyświetlacz pewnie zostanie wymieniony na nowy, natomiast jeśli mam spore luzy na sliderze to też mogę to podciągnąć pod naprawę gwarancyjna? (dobrze byłoby gdyby wymienili mi również obudowę na nową)

Dodatkowo napiszę, że karta gwarancyjna ma pieczątkę salonu w którym telefon był kupowany natomiast nie ma tam daty sprzedaży :) co to może dla mnie oznaczać?
Levuss
1%
1%
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 grudnia 2007, o 18:05
    WindowsFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez Bo$s » 27 lutego 2010, o 13:46

Idź do Nokia Care (lub do serwisu jeśli mieszkasz gdzieś blisko) z fakturą, powinni przyjąć bez problemu. Gdy dasz do Ery to oni i tak będą to wysyłać do Nokii także lepiej od razu skrócić drogę. Luzy też zgłoś, jeśli osoba przyjmująca nie będzie chciała tego napisać na zgłoszeniu (że niby ten typ tak ma) to od razu powiedz, aby Ci pokazali inny egzemplarz i udowodnij że ten typ jednak tak nie ma.

Do Ery warto by było iść gdybyś oddawał telefon nie z tytułu gwarancji, ale z tytułu niezgodności towaru z umową lub z tytułu rękojmi (gdyby telefon był na firmę). Więcej o tym znajdziesz na google ;) Np. http://www.idg.pl/artykuly/38762/Rekojm ... ancja.html
Avatar użytkownika
Bo$s
Moderator
Moderator
 
Posty: 7904
Dołączył(a): 23 grudnia 2005, o 11:02
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Mod.tel.: Samsung Galaxy S III
    WindowsFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez kuebk » 27 lutego 2010, o 13:46

Tak, luzy tez mozesz podciagnac pod naprawe gwarancyjna. Co do tego gdzie lepiej oddac to juz zalezy bo ERA i tak wysle do jakiegos autoryzowanego punktu napraw do ktorego sam tez mozesz oddac telefon. Ja pomijam operatora przy tego typu sprawach.
Avatar użytkownika
kuebk
30%
30%
 
Posty: 114
Dołączył(a): 27 lutego 2008, o 01:10
Mod.tel.: E66
FW: 410
    WindowsFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez Levuss » 27 lutego 2010, o 14:05

Dziękuję za odpowiedź, Panowie najbliżej mam do Lublina, wiem, że w Lublinie jest jakiś serwis Nokii. Czy mogę mu zaufać?
Serwisy Nokii w Lublinie to :
ENTER-TEL 2
i
NOVAnet S.C
Levuss
1%
1%
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 grudnia 2007, o 18:05
    WindowsFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez Bo$s » 27 lutego 2010, o 14:26

To zdaje się są tylko punkty Nokia Care, oni mają tam ograniczone możliwość (wymiana niektórych części, wgrywanie FW) więc zapewne telefon i tak zostanie wysłany do jednego z dwóch serwisów centralnych: CRC/Regenersis (Warszawa) lub Sacel (Piaseczno) ze wskazaniem na CRC ;)
Avatar użytkownika
Bo$s
Moderator
Moderator
 
Posty: 7904
Dołączył(a): 23 grudnia 2005, o 11:02
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Mod.tel.: Samsung Galaxy S III
    WindowsFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez grzegorz35 » 28 lutego 2010, o 19:43

`
Ostatnio edytowano 1 maja 2010, o 04:46 przez grzegorz35, łącznie edytowano 1 raz
grzegorz35
 
    WindowsOpera

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez KacperGSM » 1 marca 2010, o 04:09

to jest bez najmniejszej różnicy.
Telefon dałem do lokalnego nokia care - coś wymienili, przy odbiorze zwróciłem uwagę, że nie naprawili - stwierdzili że musi pójść do centralnego.
Trafił do sacela - nie naprawili, ale porysowali... od razu zgłosiłem zniszczenia, więc znów SACEL (bo po każdej naprawie w sacelu czy regenersis nokia otrzymuje 30dniową gwarancje od tych firm na wykonaną usługę) jako reklamacja naprawy... wymienili obudowę na nową, ale nadal nie naprawili.
Oddałem telefon do sprzedawcy, sprzedawca nie wiem jak tego dokonał, ale telefon trafił do regenersis - może mają większą siłę przebicia (bo przecież telefon miał "gwarancje 30 dniową" serwisu sacel - jak chciałem oddać w innym lokalnym nokia care, to odrazu mi powiedzieli że telefon trafi do sacela bo nawet go otworzyć im nie wolno - plomba)... regenersis wymienił płytę główną na nową, chwała im za to, przy okazji rysując telefon :wstyd: Jak się domyślacie, znów odmówiłem odbioru telefonu, na szczęście telefon u sprzedawcy jest z tytułu rękojmi, a więc nie interesują mnie zagrywki noki i wieczny serwis nowego telefonu - bo pierwszy serwis miał już po 2 tygodniach od zakupu. Do środy ma mi się wyjaśnić sytuacja, czy sprzedawca okaże się w porządku i wyda nowy telefon, czy też zacznie się batalia na proces sądowy - bo z sprzedawcą o wiele łatwiej pójdzie niż z gwarantem...
Takie to solidne ma serwis noki punkty gwarancyjne - polecam! :wstyd: Wszystko z powodu braku jakiegoś własnego serwisu, korzystają z firm zewnętrznych i takie są tego efekty.
Wniosek: kupować telefony u dużych sprzedawców, reklamować z tytułu niezgodności z umową lub rękojmi. Jeżeli chce się tanio to allegro z Anglii bez simlocka, ... lepiej kupić taniej i mieć pieniądze na ewentualne naprawy w komisach...bo nasza krajowa gwarancja nic nie znaczy, będziecie się tylko denerwować tak jak ja, gdy nowy telefon odbieracie porysowany - o tyle szczęście w nieszczęściu, ze oddałem go NOWEGO (jeszcze folie miał), więc nikt nie mógł mi zarzucić, że TAKIE rysy zrobiłem ja i takiego oddałem - gdyby telefon miał rok, to zapewne usłyszałbym, że te rysy były i wynikają z normalnej eksploatacji.

Ps. tylko ja to widzę, czy przy okazji zmiany desingu strony regenersis wyparowały wszystkie kody imei ? jeszcze 3 dni temu wstukując mój imei wyskakiwały dane, dziś "Telefon o tym numerze IMEI nie znajduje się w naszej bazie danych! Proszę spróbować jeszcze raz.". A strona sacel'a nadal pamięta mój telefon... ciekawe
KacperGSM
1%
1%
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 czerwca 2008, o 06:11
    WindowsVistaOpera

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez dejko » 3 marca 2010, o 19:14

A ja nie narzekam. Postanowiłem dać do przeczyszczenia i o ile nie zedrą ze mnie, to moze wymienić przedni panel. Na tym co miałem była masa mikrorysek a pod szybką kurz. Nokia Care Lublin, Królewska. Dowiaduję się, że czyszczenie w ramach gwarancji, ale wtedy wgrywają soft. Poza gwarancją 20 zł. Pytam o panel - wymiana 60 zł. Niestety była sobota i stwierdzili, ze nie mają techników. Spróbowałem w Nokia Care na Lipowej. Tam dowiedziałem się, ze 60 zł to za mało i że zrobią to za 65 zł. OK - okazało się, ze nie mają panelu w tym kolorze.
Wróciłem na Królewską i zapytałem czy wszystko jest na miejscu i czy mogę się umówić na konkretny dzień. Potwierdzono, ze panel mają i że mi odłożą do środy. Przy okazji dowiedziałem się, że cena to 50 zł

Dziś pojechałem na wymianę. Po 15 minutach dostałem telefon z nowym panelem i po czyszczeniu. Koszt 50 zł. Wyszło taniej i sprawniej niż wymiana w domu. Na Allegro przody chodzą nawet po 70 zł, a tu dostałem jeszcze 60 dni gwarancji na usługę.
Avatar użytkownika
dejko
VIP
VIP
 
Posty: 1551
Dołączył(a): 11 września 2007, o 15:19
Lokalizacja: Lubartów i okolice
Mod.tel.: E71
FW: 410.21.010
    WindowsFirefox

Re: Serwis NOKIA - koszmar dla klientów

Postprzez KacperGSM » 4 marca 2010, o 06:04

bo to wszystko zależy od serwisu - prawda jest taka, że lokalne punkty nokie care to zwykłe niezależne serwisy, które otrzymały autoryzacje. W tych serwisach pracują też osoby, które się znają na pracy lub nie. O ile do lokalnego serwisu zastrzeżeń nie mam, poprostu próbowali naprawić przez wymianę głośnika, okazało się że to nie jest przyczyną, to sacel i regenersis :mad: ... jak można w przypadku sacela nie naprawić a zniszczyć, a w przypadku regenersis teoretycznie naprawić ale również zniszczyć.

Mam nadzieje, że mam to za sobą i serwisu nie będę już odwiedzać - sprzedawca okazał się być godnym zaufania partnerem i czekam na nową 5800 :hurra:
KacperGSM
1%
1%
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 czerwca 2008, o 06:11
    WindowsVistaOpera

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe S60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość