NASZE SERWISY:    ANDROID   LINUX   MAEMO   SYMBIAN   WEBOS

Hosting sponsoruje:

GRIN3 - polskie fonty

Profesjonalne czcionki z polskimi znakami - czcionki.com

OpenMobile on Facebook

[N96] zniknęły smsy z karty pamięci

Wszystko o aplikacjach i grach dostępnych dla telefonów S60. W tym dziale umieszczamy tylko tematy dotyczące wszystkich wersji S60

zniknęły smsy z karty pamięci

Postprzez kamas91 » 16 października 2011, o 00:32

Witam! jestem tu nowy więc się przedstawiam, mam na imie kamil i jestem raczej kiepskim informatykiem :))

Mam nadzieje, że mimo krótkiego mojego stażu pomożecie mi rozwikłać mój problem, wytłumacze co zrobiłem po kolei..

Więc, mój brat chciał odemnie moją karte pamięci, na której miałem zapisane wszystkie smsy..... mówie, ok tylko sobie zgram, więc wziąłem przez menadzer plików 'zaznacz wszystko' i skopiowałem to wszystko na pamięć wewnętrzną telefonu (tą 16 giga), tylko że z tego co zauwazylem to zaznaczyły się tylko pliki, lub pliki i niektóre foldery.. wyszedłem i w między czasie chciałem napisać smsa, więc wchodząc w sms, telefon mi sie zawiesil, a nastepnie poinformowal mnie, ze przełącza zapisywanie smsow na telefonowe, potem jak przełączyłem na karte to już foldery były puste.... pomyslalem ze pewnie cos bylo na tej karcie i przeniosło się do pamięci telefonu, więc skopiowałem z karty wszysciutko na dysk, wgrałem to na nową karte no i jest to samo, wszedłem więc w menadzer plików, i skopiowałem 'zaznacz wszystko' z pamięci telefonu na kartę pamięci, lecz niestety to samo, foldery są puste.. sprawdziłem w plikach i http://screenshooter.net/7299832/wbhgqhh http://screenshooter.net/7299832/uofdbdc jak widzicie w linkach wszystko jest... co zrobić zeby mi się wyswietlały te smsy?

ps. w pc suit tez ich nie pokazuje.

z góry dzekuje za pomoc. pozdrawiam
kamas91
1%
1%

Mod.tel.: n96
    WindowsSafari

Re: zniknęły smsy z karty pamięci

Postprzez nemo333 » 16 października 2011, o 12:20